توضیح تصویر
ناراحتی
راهنمای خرید فرش دستباف؛ ۷ نکته که قبل از انتخاب فرش باید بدانید!

راهنمای خرید فرش دستباف؛ ۷ نکته که قبل از انتخاب فرش باید بدانید!

فرش دستباف تنها کف‌پوشی است که بر اثر پا خوردن، نور و شست‌وشو زیبایی‌های آن مضاعف گردیده و هیچ‌گاه چشم‌نوازی خود را از دست نمی‌دهد که این یکی از ویژگی‌های فرش دستباف است. به‌خصوص اگر که فرش دستباف با استفاده از مواد رنگ‌زای طبیعی رنگ شده باشد. فرش دستباف هر چه بیشتر پا بخورد و هرچه بیشتر بماند، ارزش مالی و هنری‌اش بیشتر می‌شود.

در بافت فرش دستباف از  الیاف طبیعی استفاده شده است. به همین دلیل هم در تابستان سرد است و در زمستان گرم، اما فرش ماشینی به خاطر مواد پلاستیکی‌اش این ویژگی را ندارد. به یاد داشته باشید برخی الیاف مصنوعی برای کودکان حساسیت‌برانگیز و برای بیماری‌هایی مانند آسم هم مضر است. اما الیاف طبیعی در فرش دستباف حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. فرش دستباف با توجه به استفاده از پشم، ابریشم و پنبه به‌عنوان مواد اولیه در قالی دستباف الکتریسیته‌ی ساکن تولید نمی‌کند. جذابیت دیگر فرش دستباف طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و آرامش‌بخش آن هاست که با هر سبک و سلیقه ای متناسب است.

نسخه ازمايشى

چطور کیفیت فرش دستباف را تشخیص بدهیم؟

تا اینجا با انواع طرح مربوط به فرش دستباف آشنا شدید اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته در هنگام خرید فرش، تشخیص کیفیت آن است که در ادامه به توضیح راهکارهایی برای تشخیص کیفیت فرش دستباف و ایراداتی که ممکن است وجود داشته باشد می‌پردازیم.

بررسی فرش از لحاظ طرح و اندازه

برای خرید فرش باید به اندازه‌های آن توجه کرد. از چند سانتی‌متر اختلاف در ابعاد فرش در قسمت‌های بالا و پایین که اصولاً از مشخصات فرش دستباف است می‌توان چشم‌پوشی کرد؛ ولی بیشتر از این به‌خصوص در قالیچه‌های کوچک، عیب فرش به شمار می‌رود. با تا کردن فرش از وسط و روی هم قرار دادن این دو قسمت می‌توان تقارن طرح را نسبت به محورهایی که از مرکز فرش می‌گذرند، تشخیص داد. با متر و یا خط کش مدرج هم می‌توانید فاصله نقاط مختلف فرش را نسبت به هم بسنجید.

دقت کنید اگر اندازه فاصله لبه حاشیه بالایی قالی تا وسط ترنج، بیشتر یا کمتر از ۳ سانتی‌متر با اندازه فاصله آنجا تا لبه حاشیه پائینی تفاوت داشته باشد، از قیمت قالی کم می‌شود.

به تقارن رنگ در اشکال بافته شده در فرش هم توجه کنید. علاوه بر این دقت کنید موتیف‌ها و اشکال طرح در متن فرش ناتمام گذارده نشده باشد. هر خط و شاخه‌ای، شکل و امتداد طبیعی خود را داشته باشد و ناگهان در میان طرح قطع و ناپدید نشده باشد.

  • بررسی فرش در نور طبیعی؛ توجه به رنگ و اطمینان از ثبوت رنگ‌های آن

فرش را باید از زوایای مختلف و در نور طبیعی بررسی کرد. رنگ فرش در جهت خواب آن تیره‌تر از رنگ آن در جهت عکس خواب فرش به نظر می‌رسد. در نتیجه خطوط طرح در جهت عکس خواب به شکل مشخص‌تری دیده می‌شود. فراموش نکنید رنگ فرش باید در تمام سطح آن یکنواخت باشد. به‌ویژه در فرش‌های کف ساده، دو رنگی و اختلالات رنگ دیده نشود. دقت کنید رنگ فرش به‌اندازه کافی غنی و کامل باشد و قسمت انتهایی پرز با رنگ سطح فرش اختلاف نداشته باشد چون این اختلاف رنگ نشان می‌دهد که فرش با رنگ‌های جوهری رنگ شده است.

نکته: با مالیدن تکه پارچه مرطوب بر روی قسمت‌های رنگ دار مشکوک می‌توانید از ثبوت رنگ‌های فرش اطمینان حاصل کنید.

پرز فرش باید بادوام، درخشان و انعطاف‌پذیر باشد فرش‌های با پرز نرم نسبت به فرش‌های با پرز ضخیمدوام کمتری دارند و همچنین تمایل بیشتری به جذب گرد و خاک داشته و مانند فرش‌های با پرز خشن هم تمیز نمی‌شوند.

بازارچه فرش

  • بررسی پشت فرش از لحاظ نحوه‌ی تراکم، کوبیدگی پودها و یکنواختی طرح

شاید مهم‌ترین عاملی که در انتخاب فرش باید مورد توجه قرار گیرد بافت آن است. برای بررسی کیفیت بافت بهتر است پشت فرش را بررسی کنید. با مطالعه پشت نکته‌هایی مثل تعداد گره‌ها، نحوه تراکم و کوبیدگی پودها و همچنین یکنواختی طرح را بهتر می‌بینید.

برای مشاوره رایگان در مورد فرشهای دستباف کلیک کنید

 

 

 

 

 

برچسب ها: راهنمای,خرید,فرش,دستباف؛,۷,نکته,که,قبل,از,انتخاب,فرش,باید,بدانید!,خرید فرش دستباف ,فروش فرش دستباف ,مشاور برای خرید فرش دستباف , بازار فرش ,

[ دوشنبه 21 آبان 1397 ] [ 8:04 ] [ kavoosifar ]

[ ]


چرا باید به اینفوگرافی اهمیت بدهیم؟

چرا باید به اینفوگرافی اهمیت بدهیم؟

همانطور که عنوان نمودیم؛ طراحی اینفوگرافیک ، راهکاری هستند که می ‌توان مخاطب را در زمان اندکی به اطلاعات و داده های مربوطه پیوند داد که از جنبه های گوناگون برای مخاطب، استفاده از اینفوگرافیک بسیار، مورد پسند واقع می باشد.

 علاوه بر اینکه مخاطبان با صرف زمان نسبتاً کوتاهی در قیاس با مطالعه متون و مقاله ‌های مربوط به آن حوزه، اطلاعات و داده های خود را دریافت می نمایند؛ از منظر سادگی و جذابیت نیز اینفوگرافیک ها مورد پسند و اقبال عمومی مخاطبان قرار گرفته اند.

از نظر علمی و تجربی ثابت شده است که از طریق اینفوگرافیک ها؛ مخاطبان به نحو ساده تر و بهتری می ‌توانند در رابطه با، به خاطر سپردن اطلاعات ورودی به نمایش گذاشته شده با راهکار بصری عمل نموده و تاثیرگذاری اینفوگرافیک ها به مراتب بیشتر از راهکارهای دیگر تبلیغاتی و یا انتقال اطلاعات و مفهوم می باشد.

بسیاری از دانشمندان و کارشناسان بر این عقیده استوارند که بیش از 50 درصد مغز انسان بر روی عملکرد های بصری معطوف می باشد و اطلاعات پیرامونی انسان، با استفاده از قوه بصری فراهم شده و در مغزش به پردازش گذاشته می شود. با استفاده از اینفوگرافیک ها، وب سایت ها، فروشگاه ها، کسب و کارها و دیگر بنگاه های تجاری و خدماتی قادر می باشند که آموزش ها و اطلاعات مورد نیاز مخاطبان جامعه هدف شان را با برنامه ریزی و استفاده از راهکارهای ریز بینانه ای فراهم نموده و در قالب اینفوگرافیک ها به جامعه هدف خود برسانند. امروزه با گسترش فضای مجازی و فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی و وب سایت های اینترنتی، اینفوگرافیک ها به عنوان راهکاری ساده و کم هزینه برای منتشر ساختن گفتمان های یک کسب و کار معرفی شده است که بر همین اساس؛ شاهد این موضوع هستیم که کسب و کارها و تجارت های کوچک و بزرگ، اقدام به در اختیار گرفتن طراحان اینفوگرافیک متخصص و مجرب می ‌نمایند.

بنابراین کلیه وب سایت های اینترنتی و کسب و کارهایی که فعالیت تبلیغاتی در بستر مجازی را به مد نظر قرار داده اند؛ از این فرصت برخوردارند که با طراحی اینفوگرافیک اختصاصی، کالا و خدمات شان را به جامعه هدف معرفی نموده و مباحث تبلیغاتی و انتشار اطلاعات و داده های مد نظرشان را تسهیل نمایند.

ولی به راستی یک اینفوگرافیک حرفه ای دارای چه شاخص هایی در جهت تاثیرگذاری حداکثری بر مخاطب جامعه هدف اش می باشد؟

 در این خصوص می توان ساعت ها به حرف و گفتگو پرداخت و دلایل و موارد زیادی را در کسب نتیجه مطلوب نهایی و تاثیرگذاری اینفوگرافیک مورد توجه قرار داد. همه این موارد در چارچوب تخصص و شناخت از دنیای اینفوگرافیک گنجانده می شود که شما با انتخاب مجموعه طراح شید؛ به این موارد دست خواهید یافت.

 همه چیزو ساده ارائه بدید

وقتی صحبت از طراحی میشه،یه سری قوانین هستند که یا میتونین بهشون پایبند باشید یا دلتونو به دریا بزنید و خودتون دل به خواهی یه طرح بکشید؛اما اگر تازه کار هستید و دنبال یه راه سریع میگردید که اینفوگرافیکتون به موفقیت دست پیدا کنه،به این نکات توجه کنید:

 سطح رنگی آمیزی شده رو تا حد امکان کوچیک نگه دارید.

استفاده ماهرانه از دو تا سه رنگ؛باعث میشه طرحتون شیک و ساده به نظر برسه.رنگ ها رو فقط در مواقع ضروری اضافه یا کم کنید.در ادامه یه سری اطلاعات روانشناسی رنگهارو برای طراحان آوردیم.

 از مقایسه و مغایرت زیاد تو کارتون استفاده کنید.

مقایسه و مغایرت در متن از جمله ویژگی های مطلوب سفارش طراحی اینفوگرافی خاصه.به طور خلاصه،هرچقدر تقابل و مقایسه ی طرحتون بیشتر باشه،اینفوگرافیکتون خوانا تر و شایسته تر بنظر میرسه.پس هروقت دست به طراحی اینفوگرافیک بردید،از مقایسه زیاد استفاده کنید.

 طرح جلویی و ترکیب رنگهای کارتون رو ساده و کوچک نگه دارید

از دو تا سه تا فونت استفاده کنید چون فونتای بیشتر اینفوگرافیکو درهم برهم و پیچیده جلوه میدن.پس تا حداکثر جایی که میتونین “ساده” کار کنید.

فونت هاتونو هدفمندانه جفت و جور کنید.مثل ما آدما بعضی فونتا کنارهم خوب بنظر میان و بعضی هام نه.انقدر فونت های مختلفو با هم ترکیب کنید و کنار هم بذارید که آخر سر یکیشون،با هم جفت و مچ دربیان.

 مرتب سازی اطلاعات اینفوگرافیک رو فراموش نکنین

ازینکه تیترها،سر تیترها،پاراگراف های اصلی و … همه توجای مناسب خودشون قرار گرفتن،اطمینان حاصل کنید،رعایت کردن این موارد،طرحتونو خوانا و شایسته جلوه میدن.

 از استفاده از نمادها غافل نشید

مهمترین دلیلی که یه سری اینفوگرافیک ها به موفقیت میرسن،اینه که مردمو به خودشون زود جذب میکنن.یکی از عوامل این موفقیت؛استفاده از نماد هاست.

به اینفوگرافیک خارق العاده ی نئومان استادیوس که به وفور از نمادها داخلش استفاده شده،نگاه کنید.

تا حالا اینفوگرافیک ای دیدن که نشه فهمید از کجا باید شروع به خوندنش کرد؟ این سفارش طراحی اینفوگرافی احتمالا روند درست رو در پیش نگرفته بوده.

 

 

برچسب ها: چرا,باید,به,اینفوگرافی,اهمیت,بدهیم؟,

[ دوشنبه 26 آذر 1397 ] [ 8:19 ] [ kavoosifar ]

[ ]


چرا بايد هر روز به مجله اکالا سر بزنيم؟


 

چرا بايد هر روز به مجله اکالا سر بزنيم؟

امروز قصد داريم تا يکي از پربازديدترين مجله هاي اينترنتي به‌نام مجله اکالا را که در سال ?? کار خود را شروع کرده ولي توانسته بازديد زيادي بگيرد به شما عزيزان معرفي کنيم. علاوه بر معرفي، براي اعتمادسازي شما نيز همان‌طور که خود اين مجله روند تحريريه و توليد محتواي خود را شرح داده است، آن را بيان مي‌کنيم! تا شما با اطلاع کامل از روند توليد محتواي اين مجله بتوانيد جهت عمل به توصيه‌هاي اين مجله اقدام کنيد. در بخش زير توضيحات خود سايت را دراين‌باره ببينيد.

تيم مجله اکالا يکي از بزرگترين تيم هاي توليسد محتواي ايران را دارد، اين مجله از بسياري از متخصصان براي توليد محتوا استفاده ميکند.

در همين راستا تأسيس بلاگ اکالا در پاييز سال ?? و به‌دنبال آن، تلاش بي‌پايان توليدکنندگان محتواي اين مجموعه، اکنون که مجله اينترنتي اکالا به يکي از پربازديدترين مجله‌هاي اينترنتي در زمينه‌ي آشپزي، اطلاعات و اخبار بازار، مقالات زيبايي و پزشکي تبديل شده است، وظيفه‌ي خود مي‌دانيم که در روند توليد محتواي خود محتاط‌تر باشيم و با اطمينان بيشتري عمل کنيم.

جهت کسب رضايتمندي هرچه بيشتر مخاطبانمان قصد داريم تا با شفاف‌سازي در خصوص منابع اصلي به‌کاررفته جهت توليد محتوا و ترجمه، نحوه‌ي بررسي صحت مقالات و ارزش‌گذاري آن‌ها و ساير موارد مرتبط، موجبات اعتماد هرچه بيشتر شما عزيزان را فراهم کنيم.

ازآنجاکه درعصر حاضر اطلاعات به‌صورت گسترده در دسترس همگان وجود دارد و ايجاد تمايز بين مطالب واقعي و دروغين امري دشوار تلقي مي‌شود، مجله اينترنتي اکالا برآن است تا با بررسي هرچه تمام‌تر منابع اطلاعات و ايجاد اطمينان از صحت آن، محتوا و مطالب حاصل را در اختيار شما قرار دهد.

ما درمجله اينترنتي اکالا به شما کمک مي‌کنيم تا ارتباط بين سلامتي و سبک زندگي بهتر را برقرار کنيد. ما مي‌دانيم که اين مسير براي هر کس متفاوت است. بنابراين ما اينجا در خدمت تمام کساني هستيم که در زمينه‌هاي مختلف به‌دنبال پيشرفت هستند. ما در تمامي اين مسير کنار شما هستيم.

روند توليد محتوا در اکالا بلاگ چگونه است؟

تيم‌هاي تحريريه ما در قسمت آشپزي در مجله اکالا، پزشکي، زيبايي و سلامت متعهد هستند با حفظ بالاترين استانداردهاي روزنامه نگاري، تعهد اخلاقي، توليد محتوا و... تجربيات و دانسته‌هاي خود را به اشتراک بگذارند. ما تلاش مي‌کنيم راهنمايي‌هايي همه‌جانبه و بي‌طرفانه ارائه دهيم. مطالب و دستورهاي آشپزي برگرفته از تجربيات آشپزان ايراني باتجربه است و به منظور تنوع مطالب در مجله آشپزي اکالا، از سايت‌هاي آشپزي معتبر انگليسي زبان نيز کمک گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خواص مواد غذايي و مرتبط با بحث سلامتي و پزشکي نيز زير نظر پزشکان متخصص و با بهره‌گيري از معتبرترين سايت‌هايي که زير نظر مؤسسه ملي سلامت امريکا هستند، انجام مي‌شود. اين اطلاعات در مجله اکالا در بخش دانستني‌ها منتشر مي‌شوند؛ در اين قسمت علاوه بر موارد ذکر شده مي‌توانيد اطلاعات به‌روز مانند رويدادهايي مثل ولنتاين و... را نيز مشاهده کنيد. مردم ميتوانند براي مطالعه ساير دسته بندي ها و آموزش ها به اين سايت مراجعه کنند.

از تيم خبره ما بيشتر بدانيد

محتواي اکالا بلاگ توسط نويسندگان، ويراستاران، آشپزان، پزشکان و ساير همکاران واجد شرايط ايجاد و بررسي مي‌شود. تلاش تيم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پيچيده را به شکلي ساده و قابل فهم براي عموم بيان کنيم. اکالا بلاگ توانايي، تبحر و صداقت تمامي نويسندگان را مي‌سنجد و از اين طريق اسباب آسودگي مخاطبان خود را فراهم مي‌کند.

ما خالقان محتواي خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسي مي‌کنيم و به آموزش مستمر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهميت بالايي مي‌دهيم.

منابع و استنادهاي ما

ما درخصوص افزايش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتي و موضوعات پزشکي مجله اکالا به نقدها، مؤسسات تحقيقاتي و دانشگاهي داخلي و خارجي، سازمان‌هاي دولتي و انجمن‌هاي پزشکي متکي هستيم.

در تحرير هر يک از مقالات مربوط به موضوعات ذکر شده، تحقيقات کاملي انجام شده و بررسي منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندي انجام شده است. منابع اوليه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمي و آمارهاي به کار رفته در هر مقاله ذکر شده‌اند و مي‌توانيد در بخش منابع در انتهاي مقالات ما آن‌ها را بيابيد.

از نظرات شما استقبال مي‌شود

ما مصمم هستيم که بهترين تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهيم. ما مي‌خواهيم نظرات شما را بشنويم تا بتوانيم بهتر عمل کنيم. از طرفي فقط در صورتي مي‌توانيم انتظار داشته باشيم قابل اعتماد شما باشيم که شما را محوريت اصلي تمام کارهاي خود قرار دهيم. به همين دليل در تمامي مراحل از شنيدن نظرات شما استقبال مي‌کنيم.

اگر هرگونه پرسش يا صحبتي در مورد صحت يا قابليت استفاده‌ي محتواي ما داريد يا احساس مي‌کنيد که اطلاعات يک مقاله به‌روز نيست، مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه به‌راحتي اين موضوع را به­ ما اطلاع دهيد.

در نهايت اميدواريم که به اين مجله مراجعه کنيد و بتوانيد متناسب با نياز خود از آن استفاده کنيد

 

برچسب ها: چرا,باید,هر,روز,به,مجله,اکالا,سر,بزنیم؟,

[ شنبه 3 خرداد 1399 ] [ 10:20 ] [ kavoosifar ]

[ ]


آنچه بايد درباره پاور بانک ها بدانيد!

آنچه بايد درباره پاور بانك ها بدانيد!

 

همه ما روزانه ممكن است از پاور بانك براي شارژ گوشي تلفن همرا خود يا بقيه ويجت ها و دستگاه هاي الكترونيكي خود مانند ساعت مچي هوشمند يا هندزفري بلوتوث خود استفاده كنيم پس بهتر است بدانيم پاوربانك‌ها درواقع باطري هاي خاصي مي باشند كه در يك مدار خاص با شارژ الكتريكي مشخص ، فشرده شده‌اند و آن‌ها به شما اجازه مي‌دهند كه انرژي الكتريكي را ذخيره نماييد و در زمان لازم از انرژي موجود براي شارژ موبايل يا تبلت يا ديگر لوازم جانبي تلفن همراه خود استفاده كنيد.

پاور بانك فست KP مدل PD-16 ظرفيت 10000ميلي آمپر ساعت
امروزه استفاده از پاوربانك تقريبا به امري معمول تبديل شده اند و به عنوان امري ضروري و مورد نياز براي استفاده كنندگان موبايل و تبلت و پخش كننده‌هاي پرتابل (قابل حمل) شناخته شده هستند

پاوربانكها براي تمام دستگاههايي كه داراي پورت يو اس بي(USB) باشندقابل استفاده هستند و بعضي از آنها پورت ميكرو يو اس بي و يو اس بي سي (تايپ سي) و لايتنينگ آيفون را نيز دارا هستند ،بطورمثال: اسپيكرهاي پرتابل،سيستمهاي GPS ، پليرهاي MP3 ،تلفن هاي هوشمندوتبلتها ميتوانندبا پاوربانك‌ها شارژبشوند.بطورخلاصه هردستگاهي كه به كمك پورت USB شارژ مي‌كنيد را ميتوانيد با پاوربانك شارژ آن را انجام دهيد.
فقط نكته مهم اين مي باشد كه فراموش نكنيد و توجه داشته باشيد كه پاوربانك را نيز شارژ نماييد.

پورت هاي پاورنك را بهتر بشناسيد

هر پاور بانك يك سوكت ميني (ميكرو يو اس بي،تايپ سي،لايتنينگ)متناسب با نياز شما را داراست. قبلا تنها يك درگاه ميني ميكرو يو اس بي داشت ولي الان انواع درگاه هاي مناسب با گوشي هاي مختلف را داراست و همچنين سوكت USBنيز در آن وجود دارد.


ظرفيت‌ پاوربانك مهم تر است يا اندازه آن؟


ظرفيت پاوربانك درواقع به ميزان توانايي پاوربانك در ذخيره انرژي الكتريكي درمقايسه ميلي آمپر را گويند.بنابرظرفيت پاوربانك‌ها ميتوان دستگهاي متفاوتي را با آن‌ها شارژ نمود، طور مثال يك پاوربانك ???? ميلي آمپر جهت شارژ يك موبايل هوشمند با صفحه اي متوسط مناسب مي باشند ولي اگر براي شارژ دستگاههايي با مصرف الكتريكي بالاتر مانند تبلتها و گوشي هاي هوشمند بزرگ مورد استفاده قرار گيرند،نياز به شارژ چندباره دارند.
جهت شارژ دستگاه‌هاي كه نياز به ميلي آمپر بيشتري جهت شارژ كامل دارند بايستي از ظرفيتهاي بالاتر پاوربانك نظير ???? ،????? يا ????? ميلي آمپر ساعت يا بيشتر استفاده نمود.


يك پاور بانك چند بار گوشي را شارژ ميكند؟

درواقع اينكه يك پاور بانك چند بار ميتواند گوشي شما را شارژ كند بستگي به ظرفيت پاور بانك شما و باتري تلفن همراه شما دارد. شايد فكر كنيد اگر شما يك پاور بانك 20 هزار ميلي آمپر داشته باشيد و يك گوشي 4 هزار ميلي آمپر ميتوانيد گوشي خود را 5 بار شارژ كنيد ولي اين تصور غلط است چون با هر بار شارژ كردن مقداري از انرژي در كابل هاي ارتباطي شما هدر ميرود پس بهتر است براي پاور بانك خود يك كابل كوناه يا اصلاحا يك كابل پاوربانكي تهيه كنيد براي تهيه اين نوع كابل ميتوانيد از فروشگاه هاي معتبر اينترنتي لوازم جانبي مانند ديجي فرست استفاده كنيد.

طول عمر طبيعي يك پاور بانك چقدر است؟

اين سوال ذهن بسياري از كاربران پاوربانك را به خود مشغول كرده است،جهت پاسخ دادن به اين سوال توجه شما را به پاسخ به دوسوال مهم و داراي اهميت جلب ميكنيم:
?- تعداد دفعات شارژ و تخليه شارژدريك پاوربانك كه اين امربر روي مدت زمان قابل استفاده بودن يا Lifetime آن تاثيرگذار مي باشد.
?- مدت زمان نگه داري شارژ توسط پاوربانك درهنگام عدم استفاده ازآن.


كابل شارژر پاور بانك

در هنگام خريد اكثر پاور بانك ها يك كابل شارژر با درگاه micro usb به usb همراه آن است.كه براي شارژ شدن خود پاور بانك الزامي است .ولي براي گوشي خود شما اگر از درگاه micro usb پشتيباني نميكرد و شما الزام به خريد كابل پاور بانك مورد نياز خود ميشويد مانند كابل شارژر پاوربانك USb-C يا لايتنينگ مناسب براي (آيفون) را خريداري بكنيد .
كابل شارژر پاوربانكي با كابل شارژري كه براي گوشي خود استفاده ميكنيد فرق هايي دارد، كابل پاوربانكي ،كوتاه است و سرعت شارژ كردن گوشي و شاؤژ كردن پاور بانك را افزايش ميدهد و بدليل كوتاه بودن آن امكان پيچيده شدن آن در كيف و يا خراب شدن آن كمتر است و بهت است براي بهتر شارژ شدن گوشي خود با پاوربانك از كابل مخصوص خود آن استفاده كنيد.
مجموعه ديجي فرست مدل هاي پاوربانك با ظرفيت هاي متنوع را وارد بازار كشوركرده است كه ميتوانيد در صورت نياز خود بصورت تكي و عمده از پخش لوازم جانبي موبايل ديجي فرصت نسبت به خريد خود اقدام كنيد.

 

برچسب ها: آنچه,باید,درباره,پاور,بانک,ها,بدانید!,

[ سه شنبه 13 خرداد 1399 ] [ 23:59 ] [ kavoosifar ]

[ ]


صفحه قبل 1 صفحه بعد